Regionální Šipková Liga


Trest Dřevorubci

05.02.2022 05:46

Trest týmu Dřevorubci ze Seker.

 

Vážení přátelé,

 

I přesto, že je mi známo, že se v tomto týmu stala nemilá věc, tak do dnešního dne mi týmem nebylo oznámeno, že zápas ze 7.1.2022 Skokani vs Dřevorubci nebyl odehrán. dávám tímto Kontumaci ve prospě domácímu týmu....

Zápas ze dne 23.1.2022 Hamrnické Bandasky Vs Dřevorubci takéž neoznámeno odložení ze strany Dřevorubců kontumace ve prospech Bandasek...

 

Odůvodnění:

 

Jákožto provozovatel a pořadatel této soutěže jsem stanovil pravidla, které žádám dodržovat.

 

V pravidlech je jasně napsáno  cituji:  

 

F.6. Odložení utkání není možné, utkání se mohou předehrát po dohodě obou vedoucích. Termín utkání je stanoven jako nejpozdější možný. V případě neodehraní utkání a neodevzdání zápisu ve stanovené lhůtě, bude oběma týmům započtena kontumační prohra 0:11. 

F.7. Pokud se na eventuelní změně termínu nedohodnou, toto oznámí pořadateli soutěže, který tento spor rozhodne a oznámí výsledek rozhodnutí oběma družstvům. V oprávněných případech může pořadatel výjimečně rozhodnout o změně termínu ligového utkání.

Konec citace:

 

Já jsem jasně upozornil, že mi tyto informace budou jakkoliv oznámeny a v nejbližším volném termínu budou zápasy odehrány...

Protože se nic s toho nestalo uděluji kontumaci za hrubé porušení sportovních pravidel.

 

S pozdravem 

Za RŠL

 

Martin Švehla

—————

Zpět